Книжковий автобус мандруватиме Україною

22 серпня стартує проект, у межах якого автобус-бібліотека подорожуватиме українськими містами з метою популяризації книгочитання

22 серпня у Києві почне свої мандри дитяча бібліотека українських книжок «на колесах»

Організатор проекту автобуса-бібліотеки: Благодійний фонд «Фундація Дарини Жолдак», автобус для проекту надано «Київпастрансом».

Книжкобус — так зветься мобільний хаб, який подорожуватиме Україною з метою популяризації книгочитання.

У межах проекту містами України із однієї точки до іншої пересуватиметься Книжкобус, перевозячи з собою книжки та інтерактивне обладнання. Маршрут автобуса з книжками має охопити всі регіони України, насамперед ті села та містечка, де з доступом до книжок великі проблеми.

За словами організаторів, у Книжкобусі до дітлахів та їхніх батьків приїдуть не лише найкращі дитячі книжки українських авторів, а й волонтери, які читатимуть діткам, спілкуватимуться з батьками, вчителями й бібліотекарями.

Програма маршруту книжкової бібліотеки у Київі передбачає різні активності, зокрема інтерактивні лекції, читання, поетичні вечори, презентації книжок, зустрічі з авторами, серії прослуховування аудіокнижок, скайп-презентації з авторами, вечірні кіноперегляди в парках, майстер-класи тощо. Всередині Книжкобуса під час зупинок у парках та біля шкіл тричі на день проводитимуть 40-хвилинний урок, на якому дітям розповідатимуть, як, де і які варто читати книжки.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді