Книжковий автобус мандруватиме Україною

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

22 серпня стартує проект, у межах якого автобус-бібліотека подорожуватиме українськими містами з метою популяризації книгочитання

22 серпня у Києві почне свої мандри дитяча бібліотека українських книжок «на колесах»

Організатор проекту автобуса-бібліотеки: Благодійний фонд «Фундація Дарини Жолдак», автобус для проекту надано «Київпастрансом».

Книжкобус — так зветься мобільний хаб, який подорожуватиме Україною з метою популяризації книгочитання.

У межах проекту містами України із однієї точки до іншої пересуватиметься Книжкобус, перевозячи з собою книжки та інтерактивне обладнання. Маршрут автобуса з книжками має охопити всі регіони України, насамперед ті села та містечка, де з доступом до книжок великі проблеми.

За словами організаторів, у Книжкобусі до дітлахів та їхніх батьків приїдуть не лише найкращі дитячі книжки українських авторів, а й волонтери, які читатимуть діткам, спілкуватимуться з батьками, вчителями й бібліотекарями.

Програма маршруту книжкової бібліотеки у Київі передбачає різні активності, зокрема інтерактивні лекції, читання, поетичні вечори, презентації книжок, зустрічі з авторами, серії прослуховування аудіокнижок, скайп-презентації з авторами, вечірні кіноперегляди в парках, майстер-класи тощо. Всередині Книжкобуса під час зупинок у парках та біля шкіл тричі на день проводитимуть 40-хвилинний урок, на якому дітям розповідатимуть, як, де і які варто читати книжки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
19

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді