МОН роз’яснило особливості дозарахування на місця держзамовлення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України рекомендує вищим навчальним закладам надавати рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення не раніше 18.00 години 10 серпня 2015 року для того, щоб не перешкоджати реалізації прав абітурієнтів. Про це йдеться у листі МОН «Щодо рекомендацій до зарахування» від 10.08.2015 № 1/9-381

МОН України рекомендує вищим навчальним закладам надавати рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення не раніше 18.00 години 10 серпня 2015 року для того, щоб не перешкоджати реалізації прав абітурієнтів. Про це йдеться у листі МОН «Щодо рекомендацій до зарахування» від 10.08.2015 № 1/9-381.

У листі зазначено, що відповідно до п.1 розділу XVII Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році, приймальна комісія анулює раніше надані рекомендації вступникам, які до 18.00 годин 10 серпня не виконали вимог для зарахування, та не пізніше 18 години 12 серпня надає рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення вступникам за рейтингом із числа рекомендованих до зарахування на навчання за кошти фізичних і юридичних осіб.

Рекомендація до зарахування надається вступникам без урахування того, чи була цим особам надана рекомендація до зарахування на навчання за кошти державного замовлення в іншому вищому навчальному закладі чи на іншій спеціальності, чи ні.

Рішення щодо участі вступника у конкурсі на навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб з числа тих, яким було анульовано рекомендацію до зарахування на навчання за державним замовленням, приймається за заявою вступника, що подається до приймальної комісії вищого навчального закладу (п.2 розділу XVII Умов прийому).

Відповідна заява пишеться в довільній формі та долучається до особової справи вступника.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51484

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56602

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219596

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32822

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді