МОН роз’яснило особливості дозарахування на місця держзамовлення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України рекомендує вищим навчальним закладам надавати рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення не раніше 18.00 години 10 серпня 2015 року для того, щоб не перешкоджати реалізації прав абітурієнтів. Про це йдеться у листі МОН «Щодо рекомендацій до зарахування» від 10.08.2015 № 1/9-381

МОН України рекомендує вищим навчальним закладам надавати рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення не раніше 18.00 години 10 серпня 2015 року для того, щоб не перешкоджати реалізації прав абітурієнтів. Про це йдеться у листі МОН «Щодо рекомендацій до зарахування» від 10.08.2015 № 1/9-381.

У листі зазначено, що відповідно до п.1 розділу XVII Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році, приймальна комісія анулює раніше надані рекомендації вступникам, які до 18.00 годин 10 серпня не виконали вимог для зарахування, та не пізніше 18 години 12 серпня надає рекомендації до зарахування на вакантні місця державного замовлення вступникам за рейтингом із числа рекомендованих до зарахування на навчання за кошти фізичних і юридичних осіб.

Рекомендація до зарахування надається вступникам без урахування того, чи була цим особам надана рекомендація до зарахування на навчання за кошти державного замовлення в іншому вищому навчальному закладі чи на іншій спеціальності, чи ні.

Рішення щодо участі вступника у конкурсі на навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб з числа тих, яким було анульовано рекомендацію до зарахування на навчання за державним замовленням, приймається за заявою вступника, що подається до приймальної комісії вищого навчального закладу (п.2 розділу XVII Умов прийому).

Відповідна заява пишеться в довільній формі та долучається до особової справи вступника.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2741

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107411

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді