Українська анімаційна студія «Primus Animation створила розвивальні мультфільми для дітей віком від одного до чотирьох років. Враховуючи високий потенціал розвивальних пластилінових анімацій, метою аніматорів є створення нових серій з урахуванням педагогічних принципів навчання дітей
Українська анімаційна студія «Primus Animation» створила проект розвивальних дитячих анімацій «Магічні Кулі» («Magic Balls») для Тернопільського благодійного фонду «MagneticOne.org».
«Magic Balls» — це розвивальні мультфільми для дітей віком від одного до чотирьох років. Оригінальність цього проекту полягає в тому, що в кожній короткій стрічці (1-2 хв.) на екрані під веселу музику звичайні пластилінові кульки виліплюються у якийсь предмет чи тваринку.
Психологи фонду оцінили високий потенціал розвивальних пластилінових анімацій і підтримали ідею подальшого співробітництва зі студією з метою створення нових серій з урахуванням педагогічних принципів навчання дітей.
Проект покликаний навчити дитину багатьом речам одночасно — кольорам, розпізнаванню тварин, предметів та об’єктів, які дитина самостійно, або, що набагато краще, з батьками, може виліпити з пластиліну.
У січні Тернопільський благодійний фонд в рамках проекту «Освіта дитини XXI століття» створив велику базу навчальних мультиплікаційних фільмів, зібравши на своєму каналі YouTube більш ніж 800 мультфільмів, спрямованих на розвиток та навчання дітей різних вікових категорій.
Нині «Primus Animation» планує завершити перший сезон та перейти до розробки другого, що дасть змогу діткам у ігровій манері вивчати цифри, а згодом й алфавіт.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше