МОН розробило стандарт виховання дошкільників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Документ містить норми і положення, що визначать вимоги до рівня розвиненості та вихованості дитини

Як скласти кошторис закладу

Міністерство освіти і науки України розробило та запропонувало для громадського обговорення Базовий компонент дошкільної освіти.

Базовий компонент є державним стандартом освіти, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини дошкільного віку.

Зокрема, компонент визначає умови, за яких стає досяжним належний рівень освіти дитини старшого дошкільного віку.

Після затвердження проєкта документа, для всіх закладів дошкільної освіти стане обов’язковим виконання вимог базового компонента дошкільної освіти. Це стосуватиметься абсолютно всіх закладів незалежно від підпорядкування, типів і форми власності, інших форм здобуття дошкільної освіти.

Автори проєкту базового компонента зазначають, що його норми орієнтовані на світові тенденції та запити українського суспільства.

«Він спрямований на рівність доступу дошкільної освіти для всіх дітей раннього та дошкільного віку, зокрема дітей з особливими освітніми потребами, на збереження загальнолюдських, європейських та національних освітніх традицій українського суспільства, на соціальну підтримку сім’ї та родинних стосунків, на вирішення питань професійної самореалізації та підвищення кваліфікацій працівників закладів дошкільної освіти», — зазначається в описі основних положень проєкта документа.

Базовий компонент утверджує освіту дитини як стартову платформу особистісного розвитку, як першу й обов’язкову сходинку в системі неперервної освіти.

Серед основних положень базового компоненту дошкільної освіти: опис цінностей дошкільної освіти, базових принципів реалізації стандартів дошкільної освіти, умов реалізації базового компонента дошкільної освіти, взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами дітей, змісту та організації освітнього процесу, наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини тощо.

Громадське обговорення проєкту документа триватиме до 26 листопада 2020 року.

Зауваження та пропозиції – на адресу Міністерства освіти [email protected].

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71830

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8106

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді