Міністерство освіти і науки затвердило перелік посібників, які видадуть за кошти держбюджету у 2020 році
Самооцінювання управлінської діяльності: як провести
Список найменувань книг затвердили наказом №1371 від 4 листопада та опублікували на сайті ІМЗО.
До переліку входять:
- 17 навчально-методичних посібників для вчителів;
- 6 навчально-методичних посібників для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами;
- 18 посібників серії «Шкільна бібліотека».
Кілька прикмет: створює безпечний і комфортний освітній простір у закладі, реалізує власні уявлення про виховання, навчання і розвиток, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів.
Ознайомитись з повним переліком найменувань посібників можна в прикріпленому документі.
Як зазначалося раніше, МОН проводитиме конкурс підручників для 4 класу НУШ за старими правилами, та триватиме він до 10 березня 2021 року.
Також триває набір спеціалістів для проведення експертизи підручників для 9 класу.
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів