Перемоги українських школярів у міжнародній олімпіаді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські школярі здобули три бронзові нагороди на IX Міжнародній олімпіаді з астрономії та астрофізики

На початку серпня завершилася IX Міжнародна олімпіада з астрономії та астрофізики, яка проходила у м. Магеланг (Центральна Ява, Індонезія).

У ній взяли участь більше 200 школярів, які сформували 45 команд з 41 країни світу.

П’ять учнів представляли українську команду і вибороли три бронзові нагороди та дві почесні грамоти за четверте місце.

Владислав Вертелецький, учень Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка, виборов бронзову нагороду.

Під час олімпіади учні виконували завдання спостережного, теоретичного турів, а також практичного туру, присвяченого обробці та аналізу астрономічних даних.

Керівник української команди — Володимир Решетник, доцент кафедри астрономії та фізики космосу фізичного факультету та Андрій Сімон, інженер НДЛ «Фізика космосу» фізичного факультету КНУ імені Тараса Шевченка.

Вітаємо переможців та їхніх наставників!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1747

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
105

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4818

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді