Подяка вчителям за проведення НМТ від УЦОЯО

В УЦОЯО подякували всім причетним до організації й проведення мультитесту

Проведення НМТ у 2022 роціЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

В Українському центрі оцінювання якості освіти подякували всім, хто цьогоріч був причетний до організації, підготовлення й проведення національного мультипредметного тесту.

Таку інформацію зазначила заступниця директора УЦОЯО Тетяна Вакуленко.

Як вона повідомила, тестування тривали впродовж 23 днів, і чи не щодня виникали обставини, які потребували швидких злагоджених дій для виконання оперативних рішень.

«Але всі рішення не мали б жодного сенсу, якби не педагоги, які готові були їх реалізовувати. Система цьогорічних тестувань дала змогу вступникові самостійно вибирати населений пункт для проходження НМТ, однак у вчителів і викладачів, які забезпечували проведення тестувань, такого вибору не було», — зауважує представниця УЦОЯО.

Окрім того, вона підкреслила, що вчителі працювали там, де були потрібні, не зважали на ризики, робили все від них залежне, щоб абітурієнти отримали результати.

«Освітяни працювали в тимчасових екзаменаційних центрах зранку й до пізнього вечора, щоб диво сталося — попри повітряні тривоги (які інколи тривали годинами), попри перебої з інтернетом, електропостачанням, попри неймовірне психологічне напруження», — акцентує Тетяна Вакуленко.

Зокрема, вона зазначила, що унікальність досвіду проведення тестувань за кордоном, оскільки країн, які в умовах війни змогли забезпечити проведення вступної кампанії, у світі є одиниці. Україна стала єдиною країною, яка провела вступні іспити у 32 країнах світу.

«Готовність робити все можливе для майбутнього країни — одна з характеристик, яка об’єднує сьогодні всіх нас, а вчителі, які проводили тестування цьогоріч, — один із найвиразніших прикладів такої готовності», — наголошує заступниця директора УЦОЯО.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4928

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді