Стоп-фейк: МОН спростовує інформацію

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН інформує: фотокопія листа, яка активно поширюється в соцмережах, щодо санкцій за недотримання вчителями історії України методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020/2021 н.р. – підробка

Стоп-фейк: МОН спростовує інформацію

Як не порушити право дітей на кібербезпеку

Про це повідомили на сайті відомства. Зазначають, що МОН не готувало та не направляло цього листа керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних держадміністрацій та керівникам закладів загальної середньої освіти.

Лист має підроблені номер реєстрації та підпис заступника Міністра. На дату нібито реєстрації фейкового листа заступник Міністра Любомира Мандзій перебувала на лікарняному і відповідно до законодавства не підписувала жодних документів. Виконавець листа не працює в МОН з 27 липня 2020 року. Окрім того, лист також містить граматичні, лексичні та стилістичні помилки.

МОН планує звернутися до правоохоронних органів щодо пошуку авторів фейкового листа, які дискредитують роботу органу державної влади.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
159

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54092

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
655

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110852

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді