В окупованому Маріуполі 12 вересня окупанти хочуть провести для учнів 5–11 класів окремий урок, на якому навчатимуть «патріотизму»

Стратегії успішної комунікації керівника
Таку інформацію повідомив радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко.
Окупанти хочуть сформувати мету заняття: пробудження інтересу до вивчення «вітчизняної» історії та культури, виховання патріотизму, формування та конкретизація поняття «родіна», усвідомлення власного ставлення до неї.
«Урок, де будуть навчати “как надо Родину любить”, “чому російські бомби, що знищили життя маріупольських дітей, – це добро”, а також “чому розтрощене місто та тисячі загиблих, зокрема, дітей – це визволення”. Окремий урок для учнів 5–11 класів буде присвячений війні. І все б нічого, але є логічне запитання: до чого тут український Маріуполь?», – наголошує Андрющенко у своєму Телеграм-каналі.
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
Які документи щодо діяльності групи подовженого дня мають бути обов'язково - розглядаємо у статті
Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – їхнє здоров’я та безпека. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження нею обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів