Відповіді МОН на питання щодо ведення журналу в 1-4 класах НУШ

Міністерство освіти і науки України дало роз'яснення щодо ведення класних журналів

Школа у червоній зоні: як оплатити роботу педагогів

У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється із застосуванням вербальної характеристики особистих досягнень, а його результати фіксуються тільки у свідоцтві досягнень. Тому МОН рекомендує не виокремлювати спеціальні колонки для підсумкового оцінювання, та, відповідно, записувати «Зарах».

Також у листі МОН є інші роз’яснення на поширені запитання щодо виставлення результатів оцінювання учнів та особливостей заповнення класного журналу для 1-4 класів НУШ.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді