Уроки не мають перевантажувати учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітній процес не має призводити до перевантаження учнів

doslidzhennya_PISA_2021_Pedrada.jpg

Стратегії успішної комунікації керівника

Організація освітнього процесу не має перевантажувати учнів. А має забезпечувати безпечні, нешкідливі та здорові умови здобуття освіти.

Така інформація зазначена у рекомендаціях Міністерства освіти і науки щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у школах у новому навчальному році.

Розклад занять, розподіл навчального навантаження протягом тижня, тривалість навчальних занять і перерв між ними здійснюється відповідно до вимог Санітарного регламенту для шкіл.

Тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не рекомендується більше ніж 1 години у 3–5 класах, 1,5 години у 6-9 класах та не більше ніж 2 години у 9-11(12) класах.

А учням 1-2 класів не рекомендують домашні завдання у позанавчальний час.

Крім того, зазначено, що освітній процес може здійснюватись в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою навчання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22163

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30826

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді