МОН щодо підготовки до навчального року

Міністерство освіти і науки доручило керівникам закладів освіти розпочати підготовку до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину

Як організувати навчання в умовах карантину

Лист підписаний в.о. міністра освіти і науки Сергієм Шкарлетом.

У рекомендаціях - керівникам закладів освіти необхідно поінформувати учасників освітнього процесу та працівників про подовження адаптивного карантину та заборони, що діють на території України на період дії карантину в залежності від рівня епідемічної небезпеки в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях.

Також мають бути проведені інструктажі з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу, правил поведінки у закладах освіти, правил пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху, профілактики шлунково-кишкових захворювань, норм гігієни та виробничої санітарії, правил поведінки в громадських місцях, а також інстуктажі щодо поводження з незнайомими людьми та предметами, користування громадським транспортом, попередження травмування тощо.

Крім того, багато пунктів стосуються стану пожежної безпеки в закладі освіти, стану електрогосподарства та утриманню території закладу освіти.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9952

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12278

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді