Центр спільних дій проаналізував цільові освітні програми обласних міст за 2017-2019 роки та склав рейтинг
«Жоден з обласних центрів не отримав максимальну оцінку. Найгіршими у програмах виявились використовність інформації у них та розмита звітність про хід їхнього виконання. Наближеними до максимальної оцінки є комплексні цільові освітні програми Києва, Миколаєва, Хмельницького та Чернівців. У Краматорську, Сєвєродонецьку, Ужгороді та Черкасах такі програми взагалі відсутні», – зауважує аналітик центру Костянтин Шокало.
![Програма розвитку освіти: як виконують обласні міста Програма розвитку освіти: як виконують обласні міста](/images/news/2020/Tsentr_otsiniuvannia_Pedrada_2020.jpg)
«Здавалося б, нічого особливого у неякісних документах немає і можна було б їх не вивчати, але чим гірший план дій місцевої влади у сфері освіти, тим менше відповідальності вона несе за його неякісне виконання. Через низьку якість документів громадянам складно контролювати тих, кого вони обрали. Тому стратегічне планування розвитку освіти мало б бути головним дієвим інструментом кожної місцевої влади», – додав Шокало.
Джерело: Центр спільних дій
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Яких заходів слід ужити, на які нормативні документи спиратися з урахуванням сучасних умов, про що подбати у новому 2024-2025 навчальному році – читаймо далі.
Чимало закладів не мають сайтів, а ті, які мають, не розвивають їх. Щоб не потрапити у списки ні перших, ні других ― скористайтеся рекомендаціями зі статті
Як налагодити взаєморозуміння з педагогами та батьками та навчитися уникати конфліктів
Уряд затвердив план заходів Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі на 2024 рік