Програма розвитку освіти: як виконують обласні міста

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Центр спільних дій проаналізував цільові освітні програми обласних міст за 2017-2019 роки та склав рейтинг

«Жоден з обласних центрів не отримав максимальну оцінку. Найгіршими у програмах виявились використовність інформації у них та розмита звітність про хід їхнього виконання. Наближеними до максимальної оцінки є комплексні цільові освітні програми Києва, Миколаєва, Хмельницького та Чернівців. У Краматорську, Сєвєродонецьку, Ужгороді та Черкасах такі програми взагалі відсутні», – зауважує аналітик центру Костянтин Шокало.

 Програма розвитку освіти: як виконують обласні міста

«Здавалося б, нічого особливого у неякісних документах немає і можна було б їх не вивчати, але чим гірший план дій місцевої влади у сфері освіти, тим менше відповідальності вона несе за його неякісне виконання. Через низьку якість документів громадянам складно контролювати тих, кого вони обрали. Тому стратегічне планування розвитку освіти мало б бути головним дієвим інструментом кожної місцевої влади», – додав Шокало.

Джерело: Центр спільних дій

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110988

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді