Центр спільних дій проаналізував цільові освітні програми обласних міст за 2017-2019 роки та склав рейтинг
«Жоден з обласних центрів не отримав максимальну оцінку. Найгіршими у програмах виявились використовність інформації у них та розмита звітність про хід їхнього виконання. Наближеними до максимальної оцінки є комплексні цільові освітні програми Києва, Миколаєва, Хмельницького та Чернівців. У Краматорську, Сєвєродонецьку, Ужгороді та Черкасах такі програми взагалі відсутні», – зауважує аналітик центру Костянтин Шокало.

«Здавалося б, нічого особливого у неякісних документах немає і можна було б їх не вивчати, але чим гірший план дій місцевої влади у сфері освіти, тим менше відповідальності вона несе за його неякісне виконання. Через низьку якість документів громадянам складно контролювати тих, кого вони обрали. Тому стратегічне планування розвитку освіти мало б бути головним дієвим інструментом кожної місцевої влади», – додав Шокало.
Джерело: Центр спільних дій
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі