Лілія Гриневич щодо закону про вступ абітурієнтів з окупованих територій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Екс-міністерка освіти і науки України розповіла про певні негативні наслідки прийняття закону

Чи платити учителю за «вакантні» години

В ефірі програми на Еспресо.TV Лілія Гриневич висловила свою думку щодо прийняття закону про вступ абітурієнтів з окупованих територій .

«Цей законопроект вилучає поняття про те, що випускники, які здобували середню освіту в ОРДЛО, мають складати нашу державну підсумкову атестацію та отримувати тут українське свідоцтво про середню освіту… Що це означає? Це виглядає так, що ми тепер будемо визнавати середню освіту, отриману на окупованих територіях», - зауважила Гриневич.

Крім того, вона повідомила, що закон є «дискримінаційним» щодо інших абітурієнтів.

«Друге, якщо повністю прибираються конкурсні умови, принаймні співбесіда, то як вони мають довести, що вони можуть здобувати вищу освіту?», - наголосила екс-міністр.

Також вона зауважила, що таким чином закон «знекровить» заклади освіти, які переїхали з окупованих територій.

«Ці виші мали переважне право для вступу вступників з окупованих територій. Таким чином, у них були абітурієнти, студенти. А внаслідок ось такої зміни ми ще й отримаємо знекровлення системи вищої освіти на сході. Тому що тепер ці вступники не мають жодних випробувань, а можуть на підставі документів про освіту, які не визнаються в жодній країні, приїжджати і вступати в будь-який вищий навчальний заклад», - зауважила Лілія Гриневич.

Джерело: Еспресо.TV

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді