Порядок забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти»

Що забезпечити в інклюзивному класі

У Постанові визначено механізм забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти.

Зауваження та пропозиції – до 26 червня 2020 року за адресами: проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135 або на e-mail: samsonova@mon.gov.ua.

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78577

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
307

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді