Із 18 березня 2020 року діє новий Закон України «Про повну загальну середню освіту». У ньому чимало кадрових новацій для директора та педагогів. Як врахувати всі нюанси організації кадрових процедур та оформлення документів у закладі освіти?
Керівник закладу освіти відповідає за правильність усіх кадрових процедур та оформлення документів. Після послаблення карантину перевіряльники працюють у звичному режимі та приходять неочікувано. У Вас не буде причин хвилюватися, бо ми допоможемо підготуватися до перевірок на онлайн-семінарі «Нові правила оформлення трудових відносин у закладі загальної середньої освіти: сфера відповідальності керівника».
Підготуватися до перевірок
Під час онлайн-семінару дійзнаєтеся:
Як нараховують страховий стаж? Хто має право на стовідсоткове відшкодування лікарняного?
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів