Публічні онлайн-консультації щодо нового стандарту базової школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

2 червня МОН розпочинає серію публічних онлайн-консультацій щодо нового держстандарту для 5-9 класів

Консультації будуть проводити у програмі ZOOM. У першій онлайн-конференції візьме участь Любомира Мандзій.

Зміни у Законі про повну загальну середню освіту

Розклад:

  • 2 червня – Київ;
  • 4 червня – Київська, Житомирська, Чернігівська, Сумська та Рівненська області;
  • 9 червня – Кіровоградська, Черкаська, Вінницька, Полтавська та Хмельницька області;
  • 11 червня – Одеська, Миколаївська, Херсонська та Запорізька області;
  • 16 червня – Луганська, Донецька, Харківська та Дніпропетровська області;
  • 18 червня – Закарпатська, Львівська, Івано-Франківська, Волинська, Чернівецька та Тернопільська області.

До участі в консультаціях запрошують:

  • батьків учнів та учениць 5-9 класів;
  • учнів та учениць 9-х класів;
  • вчителів та директорів шкіл;
  • науково-педагогічних працівників;
  • науковців, які є авторами навчальних програм та підручників;
  • освітніх експертів;
  • представників громадських організацій.

Консультації передбачають обговорення питань щодо:

  • дорожньої карти імплементації Державного стандарту базової середньої освіти;
  • варіативної структури типової освітньої програми та типових навчальних планів;
  • шляхів реалізації освітніх галузей через навчальні предмети та інтегровані курси;
  • готовності закладів освіти до організації освітнього процесу за власними освітніми програмами;
  • готовності вчителів до конструювання і реалізації власних програм;
  • ставлення освітянської спільноти до інтеграції знань та реалізації інтегрованих курсів у освітньому процесі.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді