Державна служба якості освіти вивчила функціонування вебсайтів шкіл України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Державною службою якості освіти України та її територіальними органами у квітні 2020 року проведено вивчення щодо забезпечення прозорості, інформаційної відкритості шкіл

Службою станом на 22 травня 2020 року опрацьовано інформацію із вебсайтів 7812 ЗЗСО, тобто вивченням охоплено 51,4% шкіл України.

Конкурс на посаду директора: роз’яснення МОН

Результати засвідчили ряд проблем. Зокрема:

  • значна частина ЗЗСО не мають власних вебсайтів. Вебсайти відсутні в 1497 (19,2%) шкіл із 7812;
  • Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти взагалі не оприлюднили 74, 8% ЗЗСО, а план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в школі – 67,2%;
  • на сайтах 63,2% ЗЗСО відсутня будь-яка інформація щодо ліцензій на провадження освітньої діяльності, що може вказувати також на неналежне виконання органами ліцензування в сфері загальної середньої освіти своїх повноважень;
  • 33,5% шкіл не надають відкритий доступ до інформації про свій кадровий склад;
  • 59,9% – наявність вакантних посад, що не сприяє вирішенню проблеми забезпечення шкіл якісними педагогічними кадрами.

Крім того, залишаються відкритим питання про відсутність на вебсайтах шкіл інформації щодо освітніх програм – 48,9%; закріплену за школою територію обслуговування – 54,1%; дані стососвно фактичної чисельності учнів – 45,5%, правила прийому на навчання – 53,7%.

Заклади загальної середньої освіти формують відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та зобов’язані надавати доступ до такої інформації на власних вебсайтах, а у разі їх відсутності – на вебсайтах засновників.

Детально про забезпечення закладами загальної середньої освіти відкритого доступу до інформації та документів на вебсайтах

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81709

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76652

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53449

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19106

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді