Державна служба якості освіти вивчила функціонування вебсайтів шкіл України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Державною службою якості освіти України та її територіальними органами у квітні 2020 року проведено вивчення щодо забезпечення прозорості, інформаційної відкритості шкіл

Службою станом на 22 травня 2020 року опрацьовано інформацію із вебсайтів 7812 ЗЗСО, тобто вивченням охоплено 51,4% шкіл України.

Конкурс на посаду директора: роз’яснення МОН

Результати засвідчили ряд проблем. Зокрема:

  • значна частина ЗЗСО не мають власних вебсайтів. Вебсайти відсутні в 1497 (19,2%) шкіл із 7812;
  • Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти взагалі не оприлюднили 74, 8% ЗЗСО, а план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в школі – 67,2%;
  • на сайтах 63,2% ЗЗСО відсутня будь-яка інформація щодо ліцензій на провадження освітньої діяльності, що може вказувати також на неналежне виконання органами ліцензування в сфері загальної середньої освіти своїх повноважень;
  • 33,5% шкіл не надають відкритий доступ до інформації про свій кадровий склад;
  • 59,9% – наявність вакантних посад, що не сприяє вирішенню проблеми забезпечення шкіл якісними педагогічними кадрами.

Крім того, залишаються відкритим питання про відсутність на вебсайтах шкіл інформації щодо освітніх програм – 48,9%; закріплену за школою територію обслуговування – 54,1%; дані стососвно фактичної чисельності учнів – 45,5%, правила прийому на навчання – 53,7%.

Заклади загальної середньої освіти формують відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та зобов’язані надавати доступ до такої інформації на власних вебсайтах, а у разі їх відсутності – на вебсайтах засновників.

Детально про забезпечення закладами загальної середньої освіти відкритого доступу до інформації та документів на вебсайтах

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5624

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77815

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3968

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82065

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді