Державною службою якості освіти України та її територіальними органами у квітні 2020 року проведено вивчення щодо забезпечення прозорості, інформаційної відкритості шкіл
Службою станом на 22 травня 2020 року опрацьовано інформацію із вебсайтів 7812 ЗЗСО, тобто вивченням охоплено 51,4% шкіл України.
Конкурс на посаду директора: роз’яснення МОН
Результати засвідчили ряд проблем. Зокрема:
- значна частина ЗЗСО не мають власних вебсайтів. Вебсайти відсутні в 1497 (19,2%) шкіл із 7812;
- Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти взагалі не оприлюднили 74, 8% ЗЗСО, а план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в школі – 67,2%;
- на сайтах 63,2% ЗЗСО відсутня будь-яка інформація щодо ліцензій на провадження освітньої діяльності, що може вказувати також на неналежне виконання органами ліцензування в сфері загальної середньої освіти своїх повноважень;
- 33,5% шкіл не надають відкритий доступ до інформації про свій кадровий склад;
- 59,9% – наявність вакантних посад, що не сприяє вирішенню проблеми забезпечення шкіл якісними педагогічними кадрами.
Які доповнення полегшать роботу з великими файлами?
Крім того, залишаються відкритим питання про відсутність на вебсайтах шкіл інформації щодо освітніх програм – 48,9%; закріплену за школою територію обслуговування – 54,1%; дані стососвно фактичної чисельності учнів – 45,5%, правила прийому на навчання – 53,7%.
Заклади загальної середньої освіти формують відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та зобов’язані надавати доступ до такої інформації на власних вебсайтах, а у разі їх відсутності – на вебсайтах засновників.
Детально про забезпечення закладами загальної середньої освіти відкритого доступу до інформації та документів на вебсайтах
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.