ІРЦ можуть відновити роботу з 1 червня в регіонах, де буде запроваджено послаблення карантину
МОН опублікувало відповідний лист.
У МОН зазначають, що відновлення роботи інклюзивно-ресурсних центрів відбудеться з метою забезпечення зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів освіти.
Відкриваємо інклюзивний клас: поради експерта
Однак, розпочати роботу зможуть інклюзивно-ресурсні центри тільки тих регіонів, де місцева влада ухвалить рішення про послаблення карантину.
Крім того, МОН рекомендує забезпечити першочергове обстеження дітей, які йдуть в 1 клас у 2020/2021 навчальному році.
Під час роботи інклюзивно-ресурсні центри мають дотримуватись постанови головного державного санітарного лікаря від 21 травня 2020 року щодо організації роботи дитячих садків на період карантину з урахуванням особливостей роботи ІРЦ.
Чи може практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру працювати вчителем у закладі загальної середньої освіти за сумісництвом?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку