ІРЦ можуть відновити роботу з 1 червня в регіонах, де буде запроваджено послаблення карантину
МОН опублікувало відповідний лист.
У МОН зазначають, що відновлення роботи інклюзивно-ресурсних центрів відбудеться з метою забезпечення зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів освіти.
Відкриваємо інклюзивний клас: поради експерта
Однак, розпочати роботу зможуть інклюзивно-ресурсні центри тільки тих регіонів, де місцева влада ухвалить рішення про послаблення карантину.
Крім того, МОН рекомендує забезпечити першочергове обстеження дітей, які йдуть в 1 клас у 2020/2021 навчальному році.
Під час роботи інклюзивно-ресурсні центри мають дотримуватись постанови головного державного санітарного лікаря від 21 травня 2020 року щодо організації роботи дитячих садків на період карантину з урахуванням особливостей роботи ІРЦ.
Чи може практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру працювати вчителем у закладі загальної середньої освіти за сумісництвом?
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності