ІРЦ можуть відновити роботу з 1 червня в регіонах, де буде запроваджено послаблення карантину
МОН опублікувало відповідний лист.
У МОН зазначають, що відновлення роботи інклюзивно-ресурсних центрів відбудеться з метою забезпечення зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів освіти.
Відкриваємо інклюзивний клас: поради експерта
Однак, розпочати роботу зможуть інклюзивно-ресурсні центри тільки тих регіонів, де місцева влада ухвалить рішення про послаблення карантину.
Крім того, МОН рекомендує забезпечити першочергове обстеження дітей, які йдуть в 1 клас у 2020/2021 навчальному році.
Під час роботи інклюзивно-ресурсні центри мають дотримуватись постанови головного державного санітарного лікаря від 21 травня 2020 року щодо організації роботи дитячих садків на період карантину з урахуванням особливостей роботи ІРЦ.
Чи може практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру працювати вчителем у закладі загальної середньої освіти за сумісництвом?
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті знайдете рекомендовані МОН корекційно-розвиткові програми для дітей з особливими освітніми потребами