Загалом у дослідженні взяло участь 5410 респондентів з 24 областей. Анкету було розіслано в освітянські спільноти соціальної мережі Facebook та надіслано на електронні адреси шкіл з 14 областей України.
71,6% респондентів засвідчили, що навчання у їхньому закладі освіти здійснюється онлайн, педагоги працюють виключно з дому. 20,3% опитаних періодично відвідують школу відповідно до сформованого графіку чергування. 0,4% опитаних щоденно відвідує навчальний заклад через вимогу керівництва.
Найчастіше для комунікації та роботи з учнями вчителі використовують месенджер Viber й комбінують його з іншими ресурсами. Перевагу віддали 92% опитаних.
Однією з проблемою в реалізації дистанційного навчання, за даними всіх респондентів, є те, що не всі учні виходять на зв’язок та роблять домашні завдання. Так відповіли близько 73% опитаних. Майже 50% зазначили, що проблемою також є відсутність попереднього досвіду реалізації дистанційного навчання. 14,4% вказали, що проблемою є відсутність потрібної техніки вдома. 5% зауважили, що проблемою є відсутність потрібної техніки у школі. 2,3% вказують, що проблема полягає у відсутності необхідної техніки в учнів. Понад 1% опитаних стверджують, що не мають жодних проблем в процесі реалізації дистанційного навчання.
Що зробити, щоб контроль став для вас не формальним, а дієвим інструментом для визнання результатів діяльності?