Команда Центру інноваційної освіти «Про.Світ» провела дослідження стану реалізації дистанційного навчання в Україні
Загалом у дослідженні взяло участь 5410 респондентів з 24 областей. Анкету було розіслано в освітянські спільноти соціальної мережі Facebook та надіслано на електронні адреси шкіл з 14 областей України.
Перевірте рівень паніки: ТЕСТ
71,6% респондентів засвідчили, що навчання у їхньому закладі освіти здійснюється онлайн, педагоги працюють виключно з дому. 20,3% опитаних періодично відвідують школу відповідно до сформованого графіку чергування. 0,4% опитаних щоденно відвідує навчальний заклад через вимогу керівництва.
Найчастіше для комунікації та роботи з учнями вчителі використовують месенджер Viber й комбінують його з іншими ресурсами. Перевагу віддали 92% опитаних.

Однією з проблемою в реалізації дистанційного навчання, за даними всіх респондентів, є те, що не всі учні виходять на зв’язок та роблять домашні завдання. Так відповіли близько 73% опитаних. Майже 50% зазначили, що проблемою також є відсутність попереднього досвіду реалізації дистанційного навчання. 14,4% вказали, що проблемою є відсутність потрібної техніки вдома. 5% зауважили, що проблемою є відсутність потрібної техніки у школі. 2,3% вказують, що проблема полягає у відсутності необхідної техніки в учнів. Понад 1% опитаних стверджують, що не мають жодних проблем в процесі реалізації дистанційного навчання.

Що зробити, щоб контроль став для вас не формальним, а дієвим інструментом для визнання результатів діяльності?
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.