Для вчителів розробили посібник з організації дистанційного навчання в школі
У посібнику – огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя та зворотній зв’язок з учнями.
Забезпечте якість освіти на дистанційному навчанні: ПОРАДИ
Крім того, у посібнику подано поради щодо особливостей оцінювання та контролю під час карантину.
«Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологіий, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Але Україна не виняток — жодна держава, жодна освітня система у світі не була готова до цього», – наголошують автори посібника.
Методичні рекомендації складаються з двох частин.
У першій описано загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна навчати учнів дистанцйно.
У другій частині – конкретні методики дистанційного навчання для початкової, основної та старшої школи.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту