Для вчителів розробили посібник з організації дистанційного навчання в школі
У посібнику – огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя та зворотній зв’язок з учнями.
Забезпечте якість освіти на дистанційному навчанні: ПОРАДИ
Крім того, у посібнику подано поради щодо особливостей оцінювання та контролю під час карантину.
«Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологіий, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Але Україна не виняток — жодна держава, жодна освітня система у світі не була готова до цього», – наголошують автори посібника.
Методичні рекомендації складаються з двох частин.
У першій описано загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна навчати учнів дистанцйно.
У другій частині – конкретні методики дистанційного навчання для початкової, основної та старшої школи.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини