Змінено Порядок виплати державної допомоги при народженні дитини в разі її влаштування до дитячого закладу (будинку дитини) на повне державне утримання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Прийомних батьків та батьків-вихователів включено до переліку осіб, які мають право на отримання та використання допомоги при народженні дитини. Згода органу опіки для цього вже не буде потрібна

Затверджено Зміни до Порядку виплати державної допомоги при народженні дитини в разі її влаштування до дитячого закладу (будинку дитини) на повне державне утримання (наказ від 20.07.2015 № 745/652/776/445).

Так, змінами передбачено п. 1.6 розділу I викласти в такій редакції:

«1.6. Допомога при народженні дитини в разі її влаштування до будинку дитини на повне державне утримання призначається і перераховується на рахунок дитини в розмірі, визначеному пунктом 13 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1751.

Якщо допомога при народженні дитини вже була призначена до моменту влаштування дитини до дитячого закладу (будинку дитини) на повне державне утримання, виплата допомоги продовжується до закінчення терміну її виплати шляхом зарахування допомоги на відкритий в банківській установі вкладний (депозитний) рахунок дитини.».

Прийомних батьків та батьків-вихователів включено до переліку осіб, які мають право на отримання та використання допомоги при народженні дитини. Згода органу опіки для цього вже не буде потрібна.

Така допомога перераховується на банківській рахунок дитини у разі її влаштування до будинку дитини на повне державне утримання.

Водночас із кола осіб, які мають право на отримання невиплаченої суми допомоги на дитину, виключено усиновителів.

Цей наказ наберає чинності з дня його офіційного опублікування.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275512

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22084

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді