Творча майстерня музичного керівника

«А вам до снаги зіграти ноктюрн на флейті водостічних труб?» Така пропозиція навряд чи зіб’є з пантелику педагогів, які з ентузіазмом експериментують із виготовленням чудернацьких музичних інструментів, вигадуючи нові музичні ігри та композиції. Дізнавайтеся про їх досвід на сторінках серпневого числа журналу «Музичний керівник»

Відомий винахідник Карл Орф колись перефразував біблійний вислів на свій лад: «Спочатку був барабан». Розмаїття ударних та шумових нетрадиційних інструментів, які за його підказкою створюють українські музичні керівники з дітьми, його напевне дуже потішило б. У нинішніх економічних реаліях більшість дошкільних закладів, що працюють за системою Орфа, на жаль, не мають змоги придбати спеціальні орфівські інструменти. Тож доводиться залучати до творчого конструювання не лише вихованців, а й батьків. Проте, як не дивно, це дає змогу вполювати навіть не двох, а значно більше зайців: активувати радість від музикування, енергію для розвитку та самовираження, а головне — безмежний потенціал людської фантазії.

Та чи завжди педагогу вистачає ідей, як саме організувати з дітьми нетрадиційне музикування? У цьому числі журналу «Музичний керівник» — готові підказки: казки-мініатюри, віршована концертна програма, ігри з головними героями-інструментами.

Окрім того, у серпневому числі є такі публікації:

  • «Смачна» дидактика для розвитку відчуття ритму;
  • Озвучуємо казку про веселих гномів Му, Зи й Ка;
  • «Зелений театр» просто неба: шкарпеткові фантазії;
  • Сценарії осінніх свят;
  • Корисні цікавинки для музичних занять;
  • Установлення кваліфікаційної категорії музичному керівникові, який тривалий час не працював на посаді.

З настанням нового навчального року у просторій музичній залі ще гучніше задзвенить хор дитячих голосів. Так хочеться, щоб кожен музичний керівник зустрічав його лише привітними одами, завжди озброєний цікавими, актуальними ідеями для роботи. Тож будьте на високій ноті разом із журналом «Музичний керівник»!

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
35966

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
110064

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
45734

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31843

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді