Керівники закладів освіти мають видати накази про дистанційну роботу, – Любомира Мандзій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій розповіла про організацію роботи педагогів у період карантину. Також відповіла на популярні запитання педагогів

Під час онлайн-спілкування з користувачами Facebook Любомира Мандзій розповіла про особливості роботи педагогів під час карантину.

Зокрема наголосила, що як для Міністерства, так і для закладів освіти новим викликом є дистанційна робота.

Як оплатити роботу педагогів під час карантину

Любомира Мандзій розповіла про гнучкий графік, що дозволить працівникам виконувати свою роботу вдома.

Для цього кожен заклад освіти має підготувати наказ про роботу в період карантину. Прописати у наказі питання організації роботи, гнучкий графік для працівників, розкрити питання здійснення освітянами організаційно-методичної роботи, індивідуальний план самоосвіти вчителя в період карантину.

Накази мають бути оприлюднені на сайтах закладів освіти, щоб з ними мали можливість ознайомитись усі працівники закладу.

«Встановіть гнучкий графік роботи вчителя, передбачте індивідуальний план самоосвіти вчителя. В цій ситуації яка сьогодні склалась в Україні надзвичайно важливим є збереження життя і здоров'я кожного громадянина України. Тому дуже прошу не вимагайте простої присутності працівників на роботі. Вони будуть більш корисними, коли будуть дистанційно комунікувати з учнями», - наголосила заступник міністра освіти.

МОН планує проводити такі відео-роз`яснення частіше та за наявної потреби.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
185

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110576

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17754

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді