Профспілка освітян: «Малокомплектні школи з кількістю 30-50 учнів – збережено»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За рахунок освітньої субвенції можна буде фінансувати ЗЗСО з малою кількістю учнів

Кабінет Міністрів України на офіційному порталі 2 березня 2020 року оприлюднив постанову, прийняту 19.02.2020 за № 137 «Про внесення змін до Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».

Планування закупівель за новими правилами: що врахувати

Цією постановою внесено зміни до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», що полягають у приведенні назв закладів освіти у відповідність з законодавством, а також передбачено спрямування у цьому та наступному бюджетних періодах залишків коштів за субвенцією на кінець року з урахуванням її цільового призначення, а також на здійснення заходів, пов’язаних із забезпеченням пожежної безпеки.

Постанова застосовується з 1 січня 2020 року.

Завдяки діям Профспілки вдалося не допустити прийняття норми про заборону здійснювати за рахунок освітньої субвенції фінансування закладів загальної середньої освіти (крім початкових шкіл, приватних закладів загальної середньої освіти та закладів загальної середньої освіти у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення), кількість учнів у яких становить менше 30 осіб – з 1 вересня 2020 р., менше 40 осіб – з 1 вересня 2021 р., менше 50 осіб – з 1 вересня 2022 р., що передбачалося пунктом 2 проекту.

Джерело: Профспілка освітян України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
200

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54119

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
683

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110899

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді