Оголошено Х всеукраїнський конкурс на найкращий вебсайт закладу освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс проводить Інтернет Асоціація України за підтримки Міністерства освіти і науки України. Термін подання заявки — 15 березня 2020

Завдяки вебсайтам заклади освіти комунікують з учасниками освітнього процесу і суспільством, розповідають про свої здобутки та проблеми. Вебсайт закладу освіти має бути цікавим, інформативним для учнів та батьків, зручним для використання.

Для того щоб заохотити заклади освіти започатковувати й розвивати свої сайти, Інтернет Асоціація України вже десятий рік поспіль проводить Всеукраїнський конкурс на найкращий вебсайт закладу освіти.

Мета організаторів конкурсу:

  • забезпечити прозорість та інформаційну відкритість закладів освіти;
  • створити умови, у яких заклади освіти зможуть формувати відкриті і загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність.

Партнерами Конкурсу є Інститут модернізації змісту освіти та Служба освітнього омбудсмена.

Як написати статтю для сайту закладу освіти

Детальніше про перелік номінацій, критерії оцінювання та терміни проведення Конкурсу - в умовах конкурсу.

Для участі в Конкурсі необхідно до 15 березня 2020 року:

Джерела: Інтернет Асоціація України, Служба освітнього омбудсмена

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11528

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275518

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді