Учителів-початківців підтримають педагоги-наставники

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Новий Закон про освіту передбачає педагогічну інтернатуру для молодих учителів, а для їхніх наставників — доплати

Одне з нововведень закону про повну загальну освіту — педагогічна інтернатура. Її мають пройти протягом першого року роботи вчителі, які не мали досвіду педагогічної діяльності.

У день призначення молодого вчителя на посаду керівник школи видає наказ про організацію педагогічної інтернатури.

Педагогом-наставником стає вчитель із такою самою або спорідненою спеціалізацією. Досвід педагогічної діяльності наставника за цією спеціалізацією має бути не менше 5 років.

Тренінг-гра: заохотьте вчителів-початківців

Молодий вчитель, що проходить інтернатуру, отримає від наставника супровід та підтримку в педагогічній діяльності, відвідуватиме навчальні заняття, опрацьовуватиме необхідну літературу тощо.

Педагог-наставник отримає доплату — щонайбільше 20% його посадового окладу в межах фонду оплати праці ЗЗСО. Розмір доплати визначатиме керівник закладу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
394

Педагогічне кредо вчителя: повір у неймовірне — і зможеш зробити неможливе

Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
54884

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення і тематику батьківських зборів
46252

Блог вчителя початкових класів: як почати і не зупинитися на півдорозі

Аналізуємо блоги вчителів, їхні завдання, зміст і оформлення. З'ясуєте, на які їхні особливості як медіаресурсів варто зважати. Це дасть змогу на перспективу вести блог учителя без зайвих зусиль і так довго, скільки буде потрібно.
253

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді