Українські вчителі про освіту в Нідерландах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Команда соціального проекту «Право на освіту» ініціювала новий напрямок – освітні подорожі для вчителів

Учасники соціального проекту «Право на освіту» разом з куратором та телеведучою Наталією Мосейчук, лідеркою проекту Прошколу Юлією Бровінською та українськими вчителями побували в освітній подорожі у Нідерландах.

Учасники мали змогу перейняти міжнародний досвід. Зокрема з питань - інтелектуальних репетиторських систем, надання освітніх послуг дітям з особливими потребами, навчання вчителів для посилення інклюзивної освіти.

День із директором - проєкт

Делегація відвідала нідерландську школу в місті Амстелвейні, українські школи «Веселка» та «Джерело» у місті Амстердам.

Особливості освітнього процесу в Нідерландах:

  • діти починають ходити до школи з 4 років;
  • в державних школах немає організованого харчування, немає шкільної форми та домашніх завдань;
  • в 12 років дитина здає екзамен та отримує рекомендацію від вчителя, щодо подальшого начального закладу;
  • батьківські збори залишились в минулому;
  • розмова тет-а-тет і конфіденційність – сучасні методи комунікації з батьками учня.

Крім того, в Нідерландах вчителям виокремлюють особистий час для саморозвитку та для підвищення рівня знань і відправляють на навчання закордон за новим досвідом, зокрема до Англії.

В першу подорож запросили лідерів премії Global Teacher Prize Ukraine – Ірину Тернову, Діну Тимошенко-Ушакову та Надію Весніну та фіналіста з ТОП-10 «вчительського Оскару», вчителя інформатики та фізики – Сергія Петровича.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
235

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110946

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді