Українські вчителі про освіту в Нідерландах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Команда соціального проекту «Право на освіту» ініціювала новий напрямок – освітні подорожі для вчителів

Учасники соціального проекту «Право на освіту» разом з куратором та телеведучою Наталією Мосейчук, лідеркою проекту Прошколу Юлією Бровінською та українськими вчителями побували в освітній подорожі у Нідерландах.

Учасники мали змогу перейняти міжнародний досвід. Зокрема з питань - інтелектуальних репетиторських систем, надання освітніх послуг дітям з особливими потребами, навчання вчителів для посилення інклюзивної освіти.

День із директором - проєкт

Делегація відвідала нідерландську школу в місті Амстелвейні, українські школи «Веселка» та «Джерело» у місті Амстердам.

Особливості освітнього процесу в Нідерландах:

  • діти починають ходити до школи з 4 років;
  • в державних школах немає організованого харчування, немає шкільної форми та домашніх завдань;
  • в 12 років дитина здає екзамен та отримує рекомендацію від вчителя, щодо подальшого начального закладу;
  • батьківські збори залишились в минулому;
  • розмова тет-а-тет і конфіденційність – сучасні методи комунікації з батьками учня.

Крім того, в Нідерландах вчителям виокремлюють особистий час для саморозвитку та для підвищення рівня знань і відправляють на навчання закордон за новим досвідом, зокрема до Англії.

В першу подорож запросили лідерів премії Global Teacher Prize Ukraine – Ірину Тернову, Діну Тимошенко-Ушакову та Надію Весніну та фіналіста з ТОП-10 «вчительського Оскару», вчителя інформатики та фізики – Сергія Петровича.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110385

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11599

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17693

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді