Досвід Норвегії в дошкільній освіті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН вивчатиме досвід Норвегії у сфері дошкільної освіти

Ганна Новосад зустрілася з мером міста Осло Маріанне Борген. Під час зустрічі обговорили питання доступу до освіти у великих містах, систему контролю за забудовою.

Як правильно складати накази: підказки

Маріанне Борген відзначила, що за правилами забудовник має побудувати садок.

«Однак це не завжди працює. Крім того, часто це приватні садки. Зараз у нас 50% комунальних та 50% приватних садочків. Нам не дуже подобається така ситуація, бо, на моє переконання, заробляти на освіті – неправильно», - додала мер міста Осло.

Крім того, вона розповіла про дошкільну освіту як невід‘ємну частину освітньої системи.

«Більше 80% дітей, починаючи з річного віку, відвідують садки. Однак велика проблема в тому, що діти з нацменшин часто не йдуть в садки. Адже крім іншого, садок – це соціалізація та вивчення державної мови, що згодом робить дітей успішнішими у школах. Тому ми ходимо від муніципалітету, стукаємо у двері людям і кажемо: ми з муніципалітету і хочемо розповісти вам про наші садочки – і так заохочуємо віддавати дітей у дошкілля», – повідомила пані мер.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
86525

Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП: нові вимоги до формування

Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
413

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
5627

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді