Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває дошкільну освіту, затверджено наказом МОН від 09.12.2024 № 1713З (далі — Положення). З початку 2025/2026 навчального року цей наказ набирає чинності.
Як діє команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проаналізувала Положення і зібрала для вас відповіді на такі запитання про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП:
- яких принципів має дотримуватися команда психолого-педагогічного супроводу
- які завдання виконує
- хто входить до складу команди та які обов’язки кожного її члена
- які основні функції та особливості діяльності залежно від того, чи є в дитини висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку
- на який період та за якою формою розробляє індивідуальну програму розвитку кожної дитини, як часто переглядає ІПР
- який порядок функціонування: як часто проводять засідання і в якому форматі, хто головує на засіданні та як ухвалюють рішення
Висновок
Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП дотримується певних принципів, має свої завдання та функції, формується і функціонує відповідно до вимог Положення. Враховуйте їх в організації діяльності команди.