МОН співпрацюватиме з Вергеланд Центром

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН співпрацюватиме з Вергеланд Центром з питань розбудови НУШ, підготовки директорів та вчителів, а також розвитку онлайн-навчання

Ганна Новосад зустрілася з очільницею Центру Аною Пероною-Ф’єльдстад.

«Вергеланд Центр – наші надійні партнери у сфері реформування шкільної освіти. Зараз найбільший виклик перед нами – НУШ у базовій школі. Наразі ми працюємо над деталізацією стандарту для базової школи», - наголосила міністерка.

Заберіть Ваш щасливий квиток

Сторони домовилися провести координаційну зустріч, щоб більш докладно обговорити цілі та стратегію доопрацювання держстандарту.

Ще одним напрямом стане підвищення кваліфікації вчителів та директорів шкіл.

«Я впевнена, що нам потрібно зробити підвищення кваліфікації більш системним та покращити методичну підтримку вчителів у реформі. Ви, як організація, що багато працювала з вчителями базової школи, важливі для нас у розбудові цього проекту. Крім того, ми розраховуємо на співпрацю щодо розвитку шкільного менеджменту. Ми зараз готуємо закон «Про повну загальну середню освіту». Його величезна частина присвячена саме шкільному менеджменту. І ми б хотіли більше працювати у цьому напрямі й хотіли б заручитися вашою підтримкою в цьому питанні. Зокрема, можливо, спільно розробити онлайн-курс для самих директорів та на основі нього зробити обов‘язкове підвищення кваліфікації для менеджменту шкіл», – розповіла Ганна Новосад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
112

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11613

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді