Затверджено Програму підвищення кваліфікації педагогів в інклюзивних класах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в ЗЗСО

Програму розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, Концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти.

Вихідні та робочі 2020

Метою розробки Програми є необхідність підготовки асистента вихователя до роботи в інклюзивному середовищі.

Серед завдань:

  • закріпити основні принципи і цінності інклюзивної освіти;
  • ознайомити з міжнародною та національною законодавчою базою у сфері інклюзивної освіти;
  • оволодіти основними методами роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, зокрема розробленням індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
63175

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1849

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
83106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді