Затверджено Програму підвищення кваліфікації педагогів в інклюзивних класах

МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в ЗЗСО

Програму розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, Концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти.

Вихідні та робочі 2020

Метою розробки Програми є необхідність підготовки асистента вихователя до роботи в інклюзивному середовищі.

Серед завдань:

  • закріпити основні принципи і цінності інклюзивної освіти;
  • ознайомити з міжнародною та національною законодавчою базою у сфері інклюзивної освіти;
  • оволодіти основними методами роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, зокрема розробленням індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники втратили інтерес до роботи: яку модель мотивації обрати

Ви постійно мотивуєте працівників — нараховуєте премії, доплати, влаштовуєте конкурси на кращого працівника місяця. Однак ліпше працювати вони не починають. Чому мотивація не працює? Насправді працює, але за умови, що вона правильно побудована. Оберіть ефективну модель мотивації ваших працівників
19404

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
30518

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32929

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді