МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в ЗЗСО
Програму розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, Концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти.
Вихідні та робочі 2020
Метою розробки Програми є необхідність підготовки асистента вихователя до роботи в інклюзивному середовищі.
Серед завдань:
- закріпити основні принципи і цінності інклюзивної освіти;
- ознайомити з міжнародною та національною законодавчою базою у сфері інклюзивної освіти;
- оволодіти основними методами роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, зокрема розробленням індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Як налагодити взаєморозуміння з педагогами та батьками та навчитися уникати конфліктів
Наставництво — це форма роботи, за якої досвідченого працівника «прикріплюють» до початківця для того, щоб останній мав змогу працювати в тандемі, професійно зростати, розвиватися. Як налагодити взаємодію — у статті
Як опанувати інтерактивні техніки роботи з педагогами та підготувати інтерактивний методичний захід
Починаєте працювати над проєктом річного плану роботи на наступний рік? Обираєте річні завдання, та не знаєте, з чого почати? Скористайтеся підказками та прикладами
З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті