МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в ЗЗСО
Програму розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, Концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти.
Вихідні та робочі 2020
Метою розробки Програми є необхідність підготовки асистента вихователя до роботи в інклюзивному середовищі.
Серед завдань:
- закріпити основні принципи і цінності інклюзивної освіти;
- ознайомити з міжнародною та національною законодавчою базою у сфері інклюзивної освіти;
- оволодіти основними методами роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, зокрема розробленням індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Як створити е-портфоліо вчителя — учасника сертифікації?
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини