МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в ЗЗСО
Програму розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, Концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти.
Вихідні та робочі 2020
Метою розробки Програми є необхідність підготовки асистента вихователя до роботи в інклюзивному середовищі.
Серед завдань:
- закріпити основні принципи і цінності інклюзивної освіти;
- ознайомити з міжнародною та національною законодавчою базою у сфері інклюзивної освіти;
- оволодіти основними методами роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, зокрема розробленням індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань