Профільну школу планують запустити раніше 2027 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН обговорить питання формування мережі старшої профільної школи

МОН планує обговорити питання можливості якнайшвидшого формування мережі старшої профільної школи з обласними управліннями освіти. Про це Ганна Новосад сказала під час селекторної наради з керівниками обласних управлінь освіти.

Вихідні та робочі 2020

«Я сподіваюсь всі розуміють, що старшу профільну школу нам необхідно принаймні пробувати впровадити швидше, ніж зараз передбачено планом впровадження Нової української школи. Ми наразі у Міністерстві освіти створюємо робочу групу з напрацювання Концепції старшої профільної школи і напрацьовуємо варіанти того, як і коли старша профільна школа могла би стартувати раніше», - сказала Ганна Новосад.

Крім того, міністерка назвала основні критерії, за якими може формуватись мережа старших профільних шкіл. Зокрема, засновниками закладів будуть обласні ради, проектна потужність школи має бути розрахована щонайменше на 300 учнів, наявність 4 класів у кожній з паралелей та можливість проживання і підвезення учнів до закладу освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110990

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді