МОН обговорить питання формування мережі старшої профільної школи
МОН планує обговорити питання можливості якнайшвидшого формування мережі старшої профільної школи з обласними управліннями освіти. Про це Ганна Новосад сказала під час селекторної наради з керівниками обласних управлінь освіти.
Вихідні та робочі 2020
«Я сподіваюсь всі розуміють, що старшу профільну школу нам необхідно принаймні пробувати впровадити швидше, ніж зараз передбачено планом впровадження Нової української школи. Ми наразі у Міністерстві освіти створюємо робочу групу з напрацювання Концепції старшої профільної школи і напрацьовуємо варіанти того, як і коли старша профільна школа могла би стартувати раніше», - сказала Ганна Новосад.
Крім того, міністерка назвала основні критерії, за якими може формуватись мережа старших профільних шкіл. Зокрема, засновниками закладів будуть обласні ради, проектна потужність школи має бути розрахована щонайменше на 300 учнів, наявність 4 класів у кожній з паралелей та можливість проживання і підвезення учнів до закладу освіти.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту