«Сьогодні, у 21-му столітті, у нас є школи, які взагалі не мають доступу до інтернету. Наприклад, на Закарпатті 12,1% таких шкіл, а в Житомирській області — 19,3%. У нас у половині українських шкіл швидкість інтернет-підключення становить менше 10Мбіт/с. Це означає, що там неможливо використовувати інтернет для роботи з будь-яким освітнім контентом. Тому наше завдання – провести інтернет у ті заклади, де доступу взагалі немає, а також забезпечити швидкість підключення для інших закладів не менше 30 Мбіт/с, а для опорних закладів та великих шкіл – до 100 Мбіт/с, бо саме ця швидкість може дозволити працювати з нормальними інтернет-ресурсами», — зазначає Лілія Гриневич.
Суму в 700 мільйонів сформували у ході тривалих консультацій, зокрема з Офісом ефективного регулювання.
За словами Лілії Гриневич, в Україні зараз 413 шкіл, де немає комп’ютерів, які використовують у процесі навчання. Саме туди і спрямують 300 мільйонів гривень субвенції. Головна мета — досягти співвідношення 1 комп’ютер на 10 учнів. Розподіл коштів відбудеться за спеціальним алгоритмом, це допоможе уникнути зловживань.
Для придбання послуг з доступу до інтернету кошти спрямують до місцевих бюджетів.
У випадку придбання персональних комп’ютерів для шкіл, які фінансуються з обласного бюджету, співфінансування здійснюється за рахунок обласного бюджету за принципом 70на30.
Придбання послуг з доступу до інтернету для шкіл здійснюється без співфінансування з місцевих бюджетів. Однак сплата абонентної плати за доступ до інтернету здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Що в державному стандарті базової освіти