Уряд вкладе 1 мільярд гривень у інтернетизацію та комп’ютеризацію шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

700 мільйонів витратять на організацію доступу до інтернету, 300 — на придбання комп’ютерів

«Сьогодні, у 21-му столітті, у нас є школи, які взагалі не мають доступу до інтернету. Наприклад, на Закарпатті 12,1% таких шкіл, а в Житомирській області — 19,3%. У нас у половині українських шкіл швидкість інтернет-підключення становить менше 10Мбіт/с. Це означає, що там неможливо використовувати інтернет для роботи з будь-яким освітнім контентом. Тому наше завдання – провести інтернет у ті заклади, де доступу взагалі немає, а також забезпечити швидкість підключення для інших закладів не менше 30 Мбіт/с, а для опорних закладів та великих шкіл – до 100 Мбіт/с, бо саме ця швидкість може дозволити працювати з нормальними інтернет-ресурсами», — зазначає Лілія Гриневич.

Суму в 700 мільйонів сформували у ході тривалих консультацій, зокрема з Офісом ефективного регулювання.

За словами Лілії Гриневич, в Україні зараз 413 шкіл, де немає комп’ютерів, які використовують у процесі навчання. Саме туди і спрямують 300 мільйонів гривень субвенції. Головна мета — досягти співвідношення 1 комп’ютер на 10 учнів. Розподіл коштів відбудеться за спеціальним алгоритмом, це допоможе уникнути зловживань.

Для придбання послуг з доступу до інтернету кошти спрямують до місцевих бюджетів.

У випадку придбання персональних комп’ютерів для шкіл, які фінансуються з обласного бюджету, співфінансування здійснюється за рахунок обласного бюджету за принципом 70на30.

Придбання послуг з доступу до інтернету для шкіл здійснюється без співфінансування з місцевих бюджетів. Однак сплата абонентної плати за доступ до інтернету здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Що в державному стандарті базової освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282769

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130364

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді