Співпраця з «EdCamp» сприятиме підвищенню кваліфікації педагогів

Інститут модернізації змісту освіти та громадська організація «ЕдКемп Україна» уклали договір про співпрацю, де наголошується про важливість профорієнтаційної підтримки молоді щодо вибору вчительської професії та створення умов для професійного розвитку й підвищення кваліфікації вчительства

Інститут модернізації змісту освіти та громадська організація «ЕдКемп Україна» уклали договір про співпрацю, де наголошується про важливість профорієнтаційної підтримки молоді щодо вибору вчительської професії та створення умов для професійного розвитку й підвищення кваліфікації вчительства.

Згідно з договором сторони будуть реалізовувати спільну наукову, науково-методичну, інноваційну та редакційно-видавничу діяльність. У планах Інституту і «ЕдКемп Україна» сприяти проведенню регіональних, національних та міжнародних конференцій для шкільних педагогів у форматі руху «EdCamp».

Планується створення онлайн-платформи для консультацій та оптимізація інформаційно-навчального середовища. Це сприятиме оперативному доступу до інформації та створить комфортні умови для дистанційного навчання.

Інститут та «ЕдКемп Україна» ініціюватимуть розвиток додаткової освіти дорослих, організовуватимуть спільні науково-практичні конференції, семінари, тренінги й консультації, проводитимуть дослідження з питань інновацій в освіті тощо.

До відома

Рух «EdCamp» зародився у США в 2010 році. Його натхненники звернули увагу на проблему неефективної системи професійного розвитку та перепідготовки вчителів. Нині до цього освітнього проекту приєдналися 26 країн світу, зокрема й Україна. Це дає змогу будувати ефективні комунікації між вчителями, спілкуватися у форматі (не)конференцій, обмінюватися досвідом, а отже — підвищувати свою кваліфікацію.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62010

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді