Особові справи працівників навчального закладу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Формування особових справ працівників — одна з важливих ділянок кадрової роботи. Чи на кожного працівника слід оформляти особову справу? Які документи долучати до неї? Як її оформити? Відповіді на ці запитання — у журналі «Практика управління закладом освіти» № 03/2016

День у день вам доводиться не лише виконувати звичні професійні обов’язки, а й знаходити шляхи розв’язання складних робочих ситуацій. Ми щономера пропонуємо фахову інформацію, покликану забезпечити вас ефективним керівництвом до дій. Не є винятком і перший весняний номер журналу «Практика управління закладом освіти», який ми радо презентуємо.

Правильно сформувати, оформити особові справи працівників допоможуть покроковий алгоритм, приклади оформлення відповідних документів, пам’ятки, витяги з нормативно­правових актів, подані у березневому номері журналу.

Перед керівниками постають завдання, для виконання яких необхідні вміння аналізувати значні обсяги даних, прогнозувати розвиток навчально­виховного процесу, передбачати результати рішень ще до їх ухвалення. Набути цих та інших актуальних умінь допоможе методична служба. Про взаємодію методичної служби з керівниками навчальних закладів читайте в цьому номері журналу.

Із відповідної публікації дізнайтеся також які чинники ризику неінфекційних захворювань можуть впливати на здоров’я дітей у навчальних закладах, яких вимог слід дотримуватися для їх профілактики.

Не оминули увагою і ваші запитання. Зі сторінок березневого номера ви дізнаєтеся: чи зберігати в особовій справі працівників посадові інструкції та інструкції з охорони праці; чи забезпечують безкоштовним харчуванням учнів 1-4-х класів у цьому році; як розслідувати нещасні випадки, що трапилися з учнем під час заняття у секції, у побуті; за які порушення законодавства про працю передбачені штрафи.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282490

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
65

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді