Зміни ліцензійних умов провадження освітньої діяльності — громадське обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН планує оновити ліцензійні умови для закладів освіти

Міністерство освіти і науки розробило зміни Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. Проект постанови викладено на громадське обговорення.

Документ ставить на меті удосконалити ліцензійні умови та процедури ліцензування частинах кадрового та матеріально-технічного забезпечення у таких сферах освіти:

  • вища
  • післядипломна
  • фахова передвища
  • професійна
  • повна загальна середня
  • дошкільна.

Завдяки ухваленню документа вдосконаляться вимоги до освітніх закладів, які займаються підготовкою громадян інших країн у сферах вищої, післядипломної, фахової передвищої та професійної освіти.

Пропозиції до Проекту — до 20.03.2019 на [email protected]

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168896

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71905

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді