Зміни ліцензійних умов провадження освітньої діяльності — громадське обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН планує оновити ліцензійні умови для закладів освіти

Міністерство освіти і науки розробило зміни Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. Проект постанови викладено на громадське обговорення.

Документ ставить на меті удосконалити ліцензійні умови та процедури ліцензування частинах кадрового та матеріально-технічного забезпечення у таких сферах освіти:

  • вища
  • післядипломна
  • фахова передвища
  • професійна
  • повна загальна середня
  • дошкільна.

Завдяки ухваленню документа вдосконаляться вимоги до освітніх закладів, які займаються підготовкою громадян інших країн у сферах вищої, післядипломної, фахової передвищої та професійної освіти.

Пропозиції до Проекту — до 20.03.2019 на [email protected]

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
313

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54239

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
781

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111101

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді