Вплив комп’ютерних технологій на навчальні досягнення учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Надмірне використання комп'ютерних технологій відволікає учнів від навчання та привчає їх до пошуку готових відповідей в інтернеті

Постійне використання комп'ютерів у школах негативно впливає на результати учнів. Немає жодної країни, де б широке використання комп’ютерних технологій у навчанні призвело до покращення результатів учнів. Про це свідчить всесвітнє дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку (далі — ОЕСР), передає ВВС.

Дослідження ОЕСР мало на меті вивчити вплив комп’ютерних технологій на результати міжнародних тестів, які проводять у різних країнах (зокрема тестів Pisa, у яких беруть участь учні з 70 країн).

За результатами дослідження стало відомо, що учні, які часто використовують комп'ютери у школі, мають гірші результати, ніж ті, які використовують комп'ютери у школі помірно (один раз чи двічі на тиждень).

Результати тестування з читання, математики та інших наук у тих країнах, які масово використовують  інформаційні технології у школах, «не є істотно кращими».

Серед семи країн — лідерів із використання комп’ютерних технологій та інтернету — у трьох (Австралія, Нова Зеландія і Швеція) спостерігається «значне погіршення» читальних навичок в учнів, і ще в трьох (Іспанія, Норвегія та Данія) — навчальні результати мають ознаки стагнації.

Натомість шкільні системи (Південна Корея, Китай), які показують найкращі досягнення, використовують у навчанні комп'ютери порівняно менше.

За словами керівника освітнього напряму ОЕСР Андреаса Шлейхера, використання технологій у навчанні породило «надто багато хибних надій».

Водночас Андреас Шлейхер застерігає, що результати дослідження не можуть бути причиною для відмови від використання технологій у школах. Вони мають спонукати до пошуків більш ефективних підходів.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
111

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62372

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2755

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1706

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді