Викладено у новій редакції перелік документів для одержання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, до органу соціального захисту населення
Викладено у новій редакції перелік документів для одержання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, до органу соціального захисту населення (постанова КМУ від 08.09.2015 № 688).
Установлено, що відповідальність за достовірність наданої органу соціального захисту населення інформації щодо неодержання аліментів або щодо їх розміру покладено на опікунів чи піклувальників.
Також визначено, що тимчасова допомога призначається та виплачується за місцем проживання (перебування) одного з батьків, який утримує дитину, відповідними управліннями праці та соціального захисту населення.
Загальною вимогою є повідомлення органом державної виконавчої служби про встановлення факту сплати аліментів одним з батьків у триденний строк одержувача та орган соціального захисту населення за місцем одержання допомоги.
Постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення