Викладено у новій редакції перелік документів для одержання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, до органу соціального захисту населення
Викладено у новій редакції перелік документів для одержання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, до органу соціального захисту населення (постанова КМУ від 08.09.2015 № 688).
Установлено, що відповідальність за достовірність наданої органу соціального захисту населення інформації щодо неодержання аліментів або щодо їх розміру покладено на опікунів чи піклувальників.
Також визначено, що тимчасова допомога призначається та виплачується за місцем проживання (перебування) одного з батьків, який утримує дитину, відповідними управліннями праці та соціального захисту населення.
Загальною вимогою є повідомлення органом державної виконавчої служби про встановлення факту сплати аліментів одним з батьків у триденний строк одержувача та орган соціального захисту населення за місцем одержання допомоги.
Постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків