У межах проекту «Перша дейзі-бібліотека» презентовано 11 навчальних посібників для школярів та студентів iз вадами зору
У Львові обласний осередок «Української спілки інвалідів — УСІ» у межах проекту «Перша дейзі-бібліотека» планують відкрити бібліотеку для людей iз вадами зору.
За задумом організаторів, бібліотеку укомплектують понад 2 000 книг у форматі дейзі для людей з вадами зору, зосереджуючи увагу на україномовній та навчальній літературі.
DAISY (Digital Accessible Information System) — спеціальний формат аудіокниг, який характеризується високою ступінню стискання, захистом від копіювання і структурованою розміткою та зручною навігацією. Він дає змогу незрячому користувачеві протягом лічених секунд знайти в аудіокнизі потрібний розділ, параграф, сторінку, абзац, фразу.
У межах проекту вже вдалося озвучити 11 шкільних і вузівських підручників, тривалістю 146,26 годин звучання.
«Така дейзі-бібліотека буде доступна на одному з інтернет-ресурсів», — запевняє керівник проекту Оксана Потимко.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків