Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект змін до Положення про освітній округ
МОН запланувало внесення змін до Положення про освітній округ. На сайті відомства розміщено відповідний проект для громадського обговорення.
Основною метою внесення змін до положення є розбудова ефективної мережі ЗЗСО та створення нового освітнього простору, зазначають у МОН.
12 запитань і відповідей про атестацію
Результатами змін до положення має стати концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, а також їхнє залучення до забезпечення усіх освітніх потреб учнів.
Зауваження та пропозиції до проекту документа можна надсилати до 20 грудня на e-mail:
⇒ Плани Нової української школи: Освітнє середовище
Зауваження та пропозиції — до 20.12.2018 на:
- електронну адресу [email protected]
- пошту за адресою Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти