Міністерство врахувало пропозиції, що надійшли в процесі громадського обговорення
Міністерство освіти і науки відмовилось змінювати Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів. Причиною такого рішення стало громадське обговорення Порядку, яке тривало протягом вересня-жовтня цього року. За цей час до відомства надійшло більше 200 листів із зауваженнями та пропозиціями.
«Інформуємо, що з урахуванням пропозицій, що надійшли в процесі громадського обговорення, а також з метою недопущення погіршення умов організації освітнього процесу, прийнято рішення про доцільність збереження існуючого правового регулювання поділу класів на групи при вивченні окремих предметів», — повідомили у Міністерстві освіти і науки
12 запитань і відповідей про атестацію
Проект документа мав визначити нові умови поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у закладах загальної середньої освіти.
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності
НМТ у 2025 році відбувалося з 14 травня по 25 липня – випускники здавали чотири обов'язкові предмети. Які саме і за яким алгоритмом - говоримо у статті. Адже тема НМТ залишається актуальною