«Десятка» Global Teacher Prize Ukraine

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Визначено 10 фіналістів національної премії Global Teacher Prize Ukraine

Десятеро фіналістів змагатимуться за звання найкращого педагога України.

До 30 вересня триває «народне голосування за найкращого вчителя», а вже 7 жовтня стане відомим імя переможця.

12 запитань і відповідей про атестацію


Список ТОП-10 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine:

  • БОДНАРЮК Людмила — Виноградівська ЗОШ І–ІІІ ступ. № 8, Закарпатська обл.

  • БРАТАШ Олеся — Загальноосвітня школа І–ІІІ ступ. смт Добротвора, Львівська обл.

  • ГАЙДУЧЕНКО Юрій — НВК «Новопечерська школа», Київ

  • ГОЛОДНЮК Наталія — НВК «ЗОШ № 3 І–ІІІ ступ. — колегіум» м. Сміла, Черкаська обл.

  • ЖУК Олександр — Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело»

  • ЛИСИЧ Олександр — Чорнотицька ЗОШ І–ІІІ ступ., Чернігівська обл.

  • ПОРТЯНИЙ Богдан — Спеціалізована загальноосвітня школа І–ІІІ ступ. № 5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім. Л. Бугаєвської, м. Горішні Плавні, Полтавська обл.

  • РУДНІЦЬКА Наталія — Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа № 17, Хмельницька обл.

  • СТЕЛЬМАХ Світлана — Херсонський академічний ліцей імені О. Мішукова

  • ЧЕРКАС Олександр — Середня загальноосвітня школа № 54, Київ.


Премія Global Teacher Prize Ukraine

Премія заснована, щоб популяризувати новаторські підходи в освіті.

Цього року організатори премії — ГС «Освіторія» — отримали майже 2000 анкет-заявок від учителів (утричі більше, ніж минулого).

Найбільше заявок надійшло з Київської, Львівської, Дніпропетровської, Запорізької та Одеської областей.

Переможець Global Teacher Prize Ukraine – 2018, окрім призових 250 тис. грн, отримає квиток на Global Education and Skills Forum 2019 у Дубаї та безплатне річне навчання від ГС «Освіторія».

Серед партнерів премії — портал «Педрада» та журнал «Заступник директора школи».

Перелік документів особової справи вчителя

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130195

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57825

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді