У дошкільному навчальному закладі № 8 «Перлинка» (м. Чорноморськ, Одеська обл.) відбулося літературно-музичне свято «Шевченко і Батьківщина — частинка серця кожного українця». Вихованці продекламували вірші Кобзаря, а також виконали хореографічні та пісенні композиції за його творами
У дошкільному навчальному закладі № 8 «Перлинка» (м. Чорноморськ, Одеська обл.) відбулося літературно-музичне свято «Шевченко і Батьківщина — частинка серця кожного українця». Вихованці продекламували вірші Кобзаря, а також виконали хореографічні та пісенні композиції за його творами.
Свято організували та провели музичні керівники Ірина Пінчук, Світлана Нєдєлко та Діна Гайванюк. Активну участь також взяли батьки вихованців та гості свята. Зокрема, Оксана Ільїна, завідувач відділенням обслуговування дошкільників та учнів молодших класів міської дитячої бібліотеки, провела літературну вікторину, переможці якої отримали у подарунок книжки Великого Кобзаря. Інна Василькова, завідувач музею Іллічівського морського порту, поетеса, прочитала свій вірш «Чи ти би, Кобзарю, повірив», який розміщений у подарованій дитячому садку книжці «Я з тобою, моя Україно».
Особливо тепло гості свята сприйняли хореографічну композицію «Тече вода з-під явора» у виконанні дітей дошкільного закладу, а також колискову пісню «Породила мати сина» у виконанні вихователя Марини Цуркан.
Родзинкою літературно-музичного свята стала презентація «Стежинками рідного міста», підготовлена вихователем-методистом Оленою Лятамбур за матеріалами екскурсії до горельєфу Великого Кобзаря, що відбулася 9 березня.
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця