У Державній інспекції навчальних закладів України працює робоча група, що проаналізує діяльність закладів системи післядипломної педагогічної освіти
При ДІНЗ створено робочу групу зі здійснення аналізу роботи навчальних закладів системи післядипломної педагогічної освіти (ППО). Ця група готуватиме пропозиції щодо:
- розвитку системи ППО
- підвищення рівня організаційно-правового забезпечення інститутів ППО.
Робоча група вже надіслала в інститути ППО форми збору даних.
Водночас запропоновано й анонімні опитувальники для вчителів щодо якості курсів підвищення кваліфікації.
ДІНЗ зацікавлена, щоб охопити анкетуванням якомога більше вчителів, аби скласти об’єктивну картину системи ППО.
У цілому вивчатимуть ефективність діяльності 25-ти ІППО та інших закладів освіти.
12 запитань і відповідей про атестацію
Опануєте алгоритм планування підвищення кваліфікації, щоб ефективно його застосовувати. Не пропустите жодного кроку та документа, коли працюватимете з педагогами
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення і тематику батьківських зборів
Аналізуємо блоги вчителів, їхні завдання, зміст і оформлення. З'ясуєте, на які їхні особливості як медіаресурсів варто зважати. Це дасть змогу на перспективу вести блог учителя без зайвих зусиль і так довго, скільки буде потрібно.