ДІНЗ запитує вчителів, як поліпшити якість курсів підвищення кваліфікації

У Державній інспекції навчальних закладів України працює робоча група, що проаналізує діяльність закладів системи післядипломної педагогічної освіти

При ДІНЗ створено робочу групу зі здійснення аналізу роботи навчальних закладів системи післядипломної педагогічної освіти (ППО). Ця група готуватиме пропозиції щодо:

  • розвитку системи ППО
  • підвищення рівня організаційно-правового забезпечення інститутів ППО.

Робоча група вже надіслала в інститути ППО форми збору даних.

Водночас запропоновано й анонімні опитувальники для вчителів щодо якості курсів підвищення кваліфікації.

ДІНЗ зацікавлена, щоб охопити анкетуванням якомога більше вчителів, аби скласти об’єктивну картину системи ППО.

У цілому вивчатимуть ефективність діяльності 25-ти ІППО та інших закладів освіти.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Налагоджуємо професійне педагогічне спілкування

Найяскравіше особистість розкривається у спілкуванні. «Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив», — звертався давногрецький філософ Сократ до своїх учнів. У всі часи вчителя-майстра вирізняє вміння налагоджувати педагогічне спілкування з учнями та колегами, досягати взаєморозуміння з ними та вести за собою
60698

Підготовка до засідання педагогічної ради школи

Засідання педагогічної ради — важлива складова роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо її функції та особливості підготовки до засідань
43992

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді