Перший крок, який самостійно робить дитина, уже є початком великої подорожі довжиною в життя. Подорож — це можливість дізнатися більше про світ, пережити різноманітні емоції, збагатитися враженнями від природного і соціального довкілля. Тому відкривати дітям завісу мандрівного життя пропонуємо змалку.
Методичні рекомендації щодо реалізації освітнього проекту «Подорожі» — у вступній статті журналу «Методична скарбничка вихователя» № 6/2017.
На допомогу вихователю до проекту розроблені такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
На картках картотеки — описи ігор, вправ та інших «справ дня», які можна пропонувати дошкільникам не тільки під час проживання проекту, а й за його межами.
Кольорові сторінки червневого числа містять:
- асоціативні карти «Подорожі» і «Що робить дорогу коротшою»
- майстер-класи зі створення різних видів транспорту й моделювання континентів
- ілюстрації для обговорення «Подорожі».
Під час літературних хвилинок у межах проекту пропонуємо разом з дітьми розглянути книжку Надії Гербіш «Мандрівки з Чарівним Атласом: Венеція» та прочитати казку Галини Манів «Капці збираються в дорогу». Про те, які ще форми роботи організувати за змістом літературних творів, читайте на сторінках цього числа.
Аби вирушити з дітьми в подорож, можна навіть не виходити за межі дошкільного закладу. Що таке гра-подорож та як її організувати, розповідають наші автори.
Докладніше про це, а також сюжетно-рольова гра «Туристична фірма», завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 6/2017.
У попередньому числі — Школа