Міністерство продовжує роботу по реформуванню освіти

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН. За її словами, одним з ключових завдань в реформуванні освіти і науки є зміна системи фінансування галузі, бо теперішня є досі запозиченою з радянського минулого.

Іншою проблемою Інна СОВСУН вважає занадто велику кількість вищих навчальних закладів, кількість середніх шкіл непропорційна до кількості учнів. Тож вона наголосила на необхідності продовження роботи по оптимізації.

Перший заступник Міністра розповіла, що Міністерством освіти і науки України вже розроблено проекти законів, які сприятимуть реформуванню загальної та професійної освіти:

  • «Про освіту» —чіткий поділ на початкову, базову та старшу школу, посилення контролю якості шкільної освіти громадськістю, децентралізація управління системою освіти;
  • «Про професійно-технічну освіту» — наближення процесу навчання та його результатів у закладах професійної освіти до потреб ринку праці, створення регіональних центрів професійної освіти;
  • «Про вищу освіту» —автономія університетів, впровадження нових механізмів забезпечення якості та децентралізація управління на рівні Міністерства. Вищі навчальні заклади мають розвивати власну систему адміністративного управління, самостійно розробляти навчальні програми. Наука також має стати невід’ємною частиною університетських досліджень і викладацької діяльності.

Не оминули на нараді і галузь науки, що потребує зміни системи управління та фінансування. Важливою складовою розвитку української науки також є її інтернаціоналізація, і цьому сприятиме підтримка заявок українських вчених в рамках програми «Горизонт 2020».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді