Міністерство продовжує роботу по реформуванню освіти

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН. За її словами, одним з ключових завдань в реформуванні освіти і науки є зміна системи фінансування галузі, бо теперішня є досі запозиченою з радянського минулого.

Іншою проблемою Інна СОВСУН вважає занадто велику кількість вищих навчальних закладів, кількість середніх шкіл непропорційна до кількості учнів. Тож вона наголосила на необхідності продовження роботи по оптимізації.

Перший заступник Міністра розповіла, що Міністерством освіти і науки України вже розроблено проекти законів, які сприятимуть реформуванню загальної та професійної освіти:

  • «Про освіту» —чіткий поділ на початкову, базову та старшу школу, посилення контролю якості шкільної освіти громадськістю, децентралізація управління системою освіти;
  • «Про професійно-технічну освіту» — наближення процесу навчання та його результатів у закладах професійної освіти до потреб ринку праці, створення регіональних центрів професійної освіти;
  • «Про вищу освіту» —автономія університетів, впровадження нових механізмів забезпечення якості та децентралізація управління на рівні Міністерства. Вищі навчальні заклади мають розвивати власну систему адміністративного управління, самостійно розробляти навчальні програми. Наука також має стати невід’ємною частиною університетських досліджень і викладацької діяльності.

Не оминули на нараді і галузь науки, що потребує зміни системи управління та фінансування. Важливою складовою розвитку української науки також є її інтернаціоналізація, і цьому сприятиме підтримка заявок українських вчених в рамках програми «Горизонт 2020».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
35972

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
110089

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
45739

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31847

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді