Міністерство продовжує роботу по реформуванню освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН

У Клубі Кабінету Міністрів України 6 жовтня 2015 року відбулася координаційна нарада донорів «Реформи в Україні: проблеми, потреби й можливості», в якій взяла участь перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН. За її словами, одним з ключових завдань в реформуванні освіти і науки є зміна системи фінансування галузі, бо теперішня є досі запозиченою з радянського минулого.

Іншою проблемою Інна СОВСУН вважає занадто велику кількість вищих навчальних закладів, кількість середніх шкіл непропорційна до кількості учнів. Тож вона наголосила на необхідності продовження роботи по оптимізації.

Перший заступник Міністра розповіла, що Міністерством освіти і науки України вже розроблено проекти законів, які сприятимуть реформуванню загальної та професійної освіти:

  • «Про освіту» —чіткий поділ на початкову, базову та старшу школу, посилення контролю якості шкільної освіти громадськістю, децентралізація управління системою освіти;
  • «Про професійно-технічну освіту» — наближення процесу навчання та його результатів у закладах професійної освіти до потреб ринку праці, створення регіональних центрів професійної освіти;
  • «Про вищу освіту» —автономія університетів, впровадження нових механізмів забезпечення якості та децентралізація управління на рівні Міністерства. Вищі навчальні заклади мають розвивати власну систему адміністративного управління, самостійно розробляти навчальні програми. Наука також має стати невід’ємною частиною університетських досліджень і викладацької діяльності.

Не оминули на нараді і галузь науки, що потребує зміни системи управління та фінансування. Важливою складовою розвитку української науки також є її інтернаціоналізація, і цьому сприятиме підтримка заявок українських вчених в рамках програми «Горизонт 2020».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110336

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47316

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11589

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді