Результат обов’язкового ЗНО з іноземної мови матиме значення тільки для тих абітурієнтів, які обиратимуть відповідні університети та спеціальності
У 2016 році усі випускники 11-го класу складатимуть об’єднаний тест з трьох предметів — української мови та літератури, іноземної мови та математики або історії (на вибір).
Обов'язкове складання ЗНО з іноземної мови викликало хвилю обурень випускників та їхніх батьків, які стверджували, що добре підготуватися до тестування за один навчальний рік буде дуже складно.
У МОН України роз’яснили особливості тестування з іноземної мови.
«Обов’язкове складання ДПА у формі ЗНО з іноземної мови часто називають «обов’язковим ЗНО з англійської», проте це не зовсім так — учні можуть складати іспит з тієї іноземної мови, яка в них в школі була «основною іноземною». Тобто, якщо це була школа, наприклад, з поглибленим вивченням німецької мови — то випускники можуть писати тест саме з німецької мови», — йдеться у повідомленні.
Також, у відомстві наголошують, що результат ЗНО з іноземної мови матиме значення тільки для тих абітурієнтів, які обиратимуть відповідні університети та спеціальності. Шанси стати студентами у випускників 2016 року будуть такими ж самими, як і у випускників 2015 року.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків