Роз’яснення МОН України щодо ЗНО з іноземної мови

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результат обов’язкового ЗНО з іноземної мови матиме значення тільки для тих абітурієнтів, які обиратимуть відповідні університети та спеціальності

У 2016 році усі випускники 11-го класу складатимуть об’єднаний тест з трьох предметів — української мови та літератури, іноземної мови та математики або історії (на вибір).

Обов'язкове складання ЗНО з іноземної мови викликало хвилю обурень випускників та їхніх батьків, які стверджували, що добре підготуватися до тестування за один навчальний рік буде дуже складно.

У МОН України роз’яснили особливості тестування з іноземної мови.

«Обов’язкове складання ДПА у формі ЗНО з іноземної мови часто називають «обов’язковим ЗНО з англійської», проте це не зовсім так — учні можуть складати іспит з тієї іноземної мови, яка в них в школі була «основною іноземною». Тобто, якщо це була школа, наприклад, з поглибленим вивченням німецької мови — то випускники можуть писати тест саме з німецької мови», — йдеться у повідомленні.

Також, у відомстві наголошують, що результат ЗНО з іноземної мови матиме значення тільки для тих абітурієнтів, які обиратимуть відповідні університети та спеціальності. Шанси стати студентами у випускників 2016 року будуть такими ж самими, як і у випускників 2015 року. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
70

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282620

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді