Що завтра буде на EdCamp Ukraine 2017

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Харкові 29 квітня стартує Третя Національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2017

(Не)конференції EdCamp щорічно проводять в усьому світі в дискусійному форматі, сприяючи співтворчості педагогів.

Однією з цілей EdCamp є розвиток локальних спільнот педагогів.

Голова оргкомітету та натхненник (не)конференції Олександр Елькін зазначає, що початком змін може стати навіть один шкільний урок, проведений не так, як усі звикли. Рушійною силою для цього вважають активних учителів-новаторів, які будуть ділитися своїм настроєм із колегами, розширяючи мережу інноваційних поглядів на освіту навіть у найвіддаленіших куточках нашої держави.

Основні ідеї цьогорічного EdCamp — горизонтальні зв’язки між педагогами, незалежність та ініціативність.

Цьогоріч обговорять питання компетентностей в освіті та концепцію Нової української школи, професії майбутнього і необхідні реформи.

Офіційні джерела анонсували участь у (не)конференції Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич та 600 вчителів. Крім того, запрошено:

  • міжнародного радника у сфері освіти сера Кена Робінсона (США)
  • доктора педагогічних наук, засновника Інституту неформальної освіти (INO) Діму Зіцера (Ізраїль)
  • практика і теоретика освіти, запрошеного професора Harvard University's Graduate School of Education Пасі Салберґа (Фінляндія)
  • директора інноваційної школи Khan Lab School Домініка Ліхті
  • засновника підходу Scrum в освіті Віллі Війнандс.
додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282442

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
41

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110417

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді