Що завтра буде на EdCamp Ukraine 2017

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Харкові 29 квітня стартує Третя Національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2017

(Не)конференції EdCamp щорічно проводять в усьому світі в дискусійному форматі, сприяючи співтворчості педагогів.

Однією з цілей EdCamp є розвиток локальних спільнот педагогів.

Голова оргкомітету та натхненник (не)конференції Олександр Елькін зазначає, що початком змін може стати навіть один шкільний урок, проведений не так, як усі звикли. Рушійною силою для цього вважають активних учителів-новаторів, які будуть ділитися своїм настроєм із колегами, розширяючи мережу інноваційних поглядів на освіту навіть у найвіддаленіших куточках нашої держави.

Основні ідеї цьогорічного EdCamp — горизонтальні зв’язки між педагогами, незалежність та ініціативність.

Цьогоріч обговорять питання компетентностей в освіті та концепцію Нової української школи, професії майбутнього і необхідні реформи.

Офіційні джерела анонсували участь у (не)конференції Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич та 600 вчителів. Крім того, запрошено:

  • міжнародного радника у сфері освіти сера Кена Робінсона (США)
  • доктора педагогічних наук, засновника Інституту неформальної освіти (INO) Діму Зіцера (Ізраїль)
  • практика і теоретика освіти, запрошеного професора Harvard University's Graduate School of Education Пасі Салберґа (Фінляндія)
  • директора інноваційної школи Khan Lab School Домініка Ліхті
  • засновника підходу Scrum в освіті Віллі Війнандс.
додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7120

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді