Що завтра буде на EdCamp Ukraine 2017

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Харкові 29 квітня стартує Третя Національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2017

(Не)конференції EdCamp щорічно проводять в усьому світі в дискусійному форматі, сприяючи співтворчості педагогів.

Однією з цілей EdCamp є розвиток локальних спільнот педагогів.

Голова оргкомітету та натхненник (не)конференції Олександр Елькін зазначає, що початком змін може стати навіть один шкільний урок, проведений не так, як усі звикли. Рушійною силою для цього вважають активних учителів-новаторів, які будуть ділитися своїм настроєм із колегами, розширяючи мережу інноваційних поглядів на освіту навіть у найвіддаленіших куточках нашої держави.

Основні ідеї цьогорічного EdCamp — горизонтальні зв’язки між педагогами, незалежність та ініціативність.

Цьогоріч обговорять питання компетентностей в освіті та концепцію Нової української школи, професії майбутнього і необхідні реформи.

Офіційні джерела анонсували участь у (не)конференції Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич та 600 вчителів. Крім того, запрошено:

  • міжнародного радника у сфері освіти сера Кена Робінсона (США)
  • доктора педагогічних наук, засновника Інституту неформальної освіти (INO) Діму Зіцера (Ізраїль)
  • практика і теоретика освіти, запрошеного професора Harvard University's Graduate School of Education Пасі Салберґа (Фінляндія)
  • директора інноваційної школи Khan Lab School Домініка Ліхті
  • засновника підходу Scrum в освіті Віллі Війнандс.
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді