Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» приймає конкурсні роботи від практичних психологів системи освіти
Кожен практичний психолог, який замислюється над тим, як оптимізувати свою діяльність, рано чи пізно приходить до думки, що найактивніше слід працювати з дітьми раннього віку.
Лише пізнавши індивідуальність малюка та забезпечивши адекватні умови для його розвитку на етапі раннього віку, фахівець зможе на дошкільному етапі створити оптимальні умови і для зростання дитини, і для своєї роботи.
Тож якщо вам є чим поділитися з колегами щодо організації роботи в групах дітей раннього віку — запрошуємо до участі у конкурсі від журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Тематика конкурсних робіт — необмежена. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему роботи щодо організації та забезпечення психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку, так і окремі її складові.
Редакція приймає конкурсні роботи з 15 лютого до 30 квітня 2017 року.
Завантажити Положення про конкурс «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність» та заявку
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
«Перший урок має стати нагадуванням: свобода і незалежність України виборюються щодня. Ми виховуємо покоління, яке пам’ятає свою історію і готове захищати своє майбутнє», — зазначають в МОН.