Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» приймає конкурсні роботи від практичних психологів системи освіти
Кожен практичний психолог, який замислюється над тим, як оптимізувати свою діяльність, рано чи пізно приходить до думки, що найактивніше слід працювати з дітьми раннього віку.
Лише пізнавши індивідуальність малюка та забезпечивши адекватні умови для його розвитку на етапі раннього віку, фахівець зможе на дошкільному етапі створити оптимальні умови і для зростання дитини, і для своєї роботи.
Тож якщо вам є чим поділитися з колегами щодо організації роботи в групах дітей раннього віку — запрошуємо до участі у конкурсі від журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Тематика конкурсних робіт — необмежена. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему роботи щодо організації та забезпечення психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку, так і окремі її складові.
Редакція приймає конкурсні роботи з 15 лютого до 30 квітня 2017 року.
Завантажити Положення про конкурс «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність» та заявку
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.