Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» приймає конкурсні роботи від практичних психологів системи освіти
Кожен практичний психолог, який замислюється над тим, як оптимізувати свою діяльність, рано чи пізно приходить до думки, що найактивніше слід працювати з дітьми раннього віку.
Лише пізнавши індивідуальність малюка та забезпечивши адекватні умови для його розвитку на етапі раннього віку, фахівець зможе на дошкільному етапі створити оптимальні умови і для зростання дитини, і для своєї роботи.
Тож якщо вам є чим поділитися з колегами щодо організації роботи в групах дітей раннього віку — запрошуємо до участі у конкурсі від журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Тематика конкурсних робіт — необмежена. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему роботи щодо організації та забезпечення психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку, так і окремі її складові.
Редакція приймає конкурсні роботи з 15 лютого до 30 квітня 2017 року.
Завантажити Положення про конкурс «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність» та заявку
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти